Известие

Collapse
No announcement yet.

HHO Системи (Водородни с-ми за Икономия на гориво)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    Това е маи ако искаш да подкараш колата само на такова
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Това е маи ако искаш да подкараш колата само на такова
      досега ти задава въпроси. хайде и аз да те попитам ти твърдиш ли че въпросното устройство има КПД над 100% ?
      точка

      Comment


      • #48
        не че нещо ама цял ден чета безсмислени коментари...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          досега ти задава въпроси. хайде и аз да те попитам ти твърдиш ли че въпросното устройство има КПД над 100% ?
          Пак се сещам за печката и климатика
          Ако затворим и двете в две отделни кутии така че да не се вижда какво има вътре а само има отвори от които да излиза загретия въздух, как ще си обясниш огромната разлика в топлината която отдават?!

          Според теб кпд-то на двигателя е заковано според закона или каквото е там на някои и неможе да се промени.. Също твърдиш ,че горивовъздушната смес която постъпва в двигателя се използва на 100%...

          След като излиза според теб ,че двигателя с вътрешно горене няма как да извлече още от горивото си... Какво да кажа аз....
          Нее нужно теоретически бълбукатора да е с кпд 100% за да помогне на двигателя както фреона помага на климатика...
          Дано разбираш какво искам да кажа (съмнявам се обаче)

          ---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:50 ----------

          Първоначално публикувано от Coyota Покажи съобщение
          не че нещо ама цял ден чета безсмислени коментари...
          Чети внимателно и ще вникнеш в идеята ЗА и ПРОТИВ!!!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #50
            олелеее

            фреона няма магически свойства и не помага на климатика. компресора на климатика извършва механична работа и компресира газ. с това приключва задачата на климатика. от своя страна тоя газ има свойството да поглъща голямо количество топлина при разширение и да я отдава при компресиране. компресора на климатика е с кпд под 100%. сложи му вътрешното и външно тяло в едно помещение и да видим кога ще те стопли -факт

            -кпд на двигателя с вътрешно горене има теоретичен максимум доста нисък дори при идеални условия -факт

            -горивовъздушната смес изгаря на около 99% - факт, катализаторите не могат да понесат повече.

            -за да изпълни претенциите си бълбукатора трябва да има кпд мноооооого над 100% - факт
            -това нито на практика нито на теория е възможно-факт

            теорема на брауновия газ - всеки който твърди че е реализирал икономия ползвайки въпросното устройство се занимава именно с "инсталирането" на тези "водородни клетки"
            точка

            Comment


            • #51
              И все още твърдиш, че горивовъздушната смес изгаря на 99% в горивната камера така ли?!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                И все още твърдиш, че горивовъздушната смес изгаря на 99% в горивната камера така ли?!
                При изправен двигател е така.Ти да не виждаш нещо нередно в това.

                относно климатика
                Колега ,обяснявам като на тройкаджия от спортно училище:
                Климатика черпи два вида енергия,топлинна и електрическа,като се заплаща само втората,духалката черпи само електрическа енергия.
                компресора на климатика работи с ток и както ти обясни Колев сгъстява фреона,който поради газовото си състояние се загрява до към 60 градуса ,постъпва във вътрешното тяло и тази топлина получаваш в стаята като същевременно фреона се охлажда,при преминаването във външното тяло пък му се понижава налягането и той съответно почва да поглъща топлина от околния на външното тяло въздух,като температурата достига минус 40 ,че и даже и по-ниски температури са възможни ,там се загрява до температурата на околния въздух и така постъпва в компресора.делаверата е точно тук,фреона поема топлина от студения въздух защото е още по-студен в този момент и при това си ниско налягане ,загрява се,компресора го компресира като по-този начин се загрява още повече след което постъпва във вътрешното тяло и пренася топлината в стаята.
                Енергията на погълната топлина от външния въздух е много повече от енергията електричеството което черпи от мрежата,но двете заедно са повече от енергията която получаваш в стаята,та КПД е под 100%.
                Готиното е че плащаш само електрическата енергия ,а топлинната енергия която климатика отнема от външния въздух засега е безплатна и според казионната наука идва най-вече от Слънцето.
                Last edited by 546; d.m.y г., 16:55.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  И все още твърдиш, че горивовъздушната смес изгаря на 99% в горивната камера така ли?!
                  няма какво да твърдя. това е факт, както е и факт че бълбукатора не дава икономия нито на практика нито на теория!
                  точка

                  Comment


                  • #54
                    Щом твърдите, че горивовъздушната смес изгаря напълно и то само в горивната камера...
                    Лошото е ,че явно няма тук човек които наистина да разбира какво се получава на практика...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #55
                      На практика се случва, че някой хора се опитват да подведат други хора да си вложат парите в една ненужна, непотребна, недействаща и глупава история(балбукатор).
                      ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Аз пък продавам магнити монтират се на горивопроводите и подреждат молекулите на горивото и ги поляризират. Горивото изгаря с чалъм и повишава КПД-то на двигателя Така колата понижава разхода на гориво до 20 процента.
                        Ей сега качвам няколко клипа в мрежата. До утре ще има и сайт за онлайн поръчки.
                        Специални цени за форума 50лв на брой (иначе са по 60лв) избиват се за два месеца каране. Най добрата инвестиция за вашата кола.
                        Търся дистрибутори в страната.
                        изисквания да са убедителни и да си вярват като приказват.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Аз пък продавам магнити монтират се на горивопроводите и подреждат молекулите на горивото и ги поляризират. Горивото изгаря с чалъм и повишава КПД-то на двигателя Така колата понижава разхода на гориво до 20 процента.
                          Ей сега качвам няколко клипа в мрежата. До утре ще има и сайт за онлайн поръчки.
                          Специални цени за форума 50лв на брой (иначе са по 60лв) избиват се за два месеца каране. Най добрата инвестиция за вашата кола.
                          Търся дистрибутори в страната.
                          изисквания да са убедителни и да си вярват като приказват.
                          Ехе ти търсиш брат ми бре. Като лъже мацките сам си вярва и няма маце, което да му избяга.
                          ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Аз пък продавам магнити монтират се на горивопроводите и подреждат молекулите на горивото и ги поляризират. Горивото изгаря с чалъм и повишава КПД-то на двигателя Така колата понижава разхода на гориво до 20 процента.
                            Ей сега качвам няколко клипа в мрежата. До утре ще има и сайт за онлайн поръчки.
                            Специални цени за форума 50лв на брой (иначе са по 60лв) избиват се за два месеца каране. Най добрата инвестиция за вашата кола.
                            Търся дистрибутори в страната.
                            изисквания да са убедителни и да си вярват като приказват.
                            Ако се сложат магнитите обратно и като наредят молекулите на кестерме,бензина не мож го запали с обикновенни свещи,та трябва да се внимава как се монтират,проверката се прави със специален компас,имам един за продан,ако те интересува 50 лв. е с намалението от 25%.

                            Comment


                            • #59
                              Абе вие се базикате, но дотук само сухи теории за това как нищо не ставало...
                              Маи забравихте ,че аз пиша за нещо което лично съм тествал...
                              За най-големите неверници имам изненада принципно
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Абе вие се базикате, но дотук само сухи теории за това как нищо не ставало...
                                Маи забравихте ,че аз пиша за нещо което лично съм тествал...
                                За най-големите неверници имам изненада принципно
                                Дай я насам изненадата,какво ни гъбаркаш с въпроси само.Сухите теории най не ги обичам,друго си е опита и практиката.

                                Comment

                                Working...
                                X